هوازی

5 تا از بهترین تمرین ها برای هر آنچه که بدن شما نیاز دارد

در اینجا نحوه یافتن تمرین های مناسب برای شما را آورده ایم.

ما عاشق تمرین برای ساختن عضلات جذاب ، بهبود سلامت قلب و عروق ، خواب بهتر ، افزایش تراکم استخوان و شگفت انگیز به نظر رسیدن در لباس هستیم. اما بسیاری از افراد از بزرگترین مزیت ورزش یعنی بهبود خلق و خو و روحیه بهره نمی برند. وقتی دریابید که چگونه باید تمرین کنید تا هیچگونه ناراحتی بدنی نتواند مانع شما شود ، ورزش به یک نیروی محرکه در موفقیت زندگی تبدیل می شود. احساس قدرت بسیار خوبی دارد ، مگه نه؟ ایجاد یک برنامه روزمره برای رسیدن به اهداف مهم و عالی است ، اما یادگیری گوش دادن به صدای بدن و درک نیازهای آن یک امر حیاتی برای دستیابی به آن است.

اگر خسته ، زخمی ، ورم کرده ، نامید یا بی انرژی هستید ، تمرین مناسب می تواند شما را به زندگی برگرداند و به شما کمک کند تا ضرب الاجل بعدی ، کار ، جلسه یا حتی تمرین بعدی را به بهترین نحو انجام دهید.

ما در حال شکست دادن رایج ترین ناراحتی های روزمره هستیم ، بنابراین به سمت مقابله با هر یک از آنها می رویم و به شما توصیه های ورزشی می کنیم.

 

بهترین تمرینات برای زمانی که احساس ....

 شماره 1: استرس یا اضطراب و نیاز به کمک در جهت بازسازی ذهنتان

وقتی احساس خستگی و سردرگمی می کنیم ، ذهن ما نمی تواند بهترین ها را درک کند. وقتی به نقطه ای از استرس وارد می شویم ، تنفس ما کم عمق و نامنظم می شود ، که این میزان اکسیژن بدن را کاهش می دهد و ما را از منبع داخلیمان جدا می کند و ما قادر به درک چیزهای خوب زندگیمان نیستیم.

اما ، وقتی یک برنامه تمرین روزمره داشته باشید ، می توانید خودخواسته برای روزهایی که احساس استرس یا اضطراب دارید ، تمرینی را انتخاب کنید.

امتحان کنید: تمرکز روی تنفس و استفاده از تجسم فکری یکی از قدرتمندترین روش ها برای تنظیم مجدد افکار و بازگشت دوباره به فضای پر انرژی است.

شماره 2: خستگی ، کج خلقی و می خواهید فشار عصبی را کم کنید

گاهی اوقات ذهن ما می تواند به هزاران فکر مشغول باشد ، احساسات ما می تواند بهترین حالت های ما را از بین ببرد و ما فقط می خواهیم فریاد بزنیم و خود را تخلیه کنیم. در ادامه ، ما از شما پشتیبانی می کنیم تا با یک تمرین پر انرژی و سودمند تمام فشار عصبی خود را تخلیه کنید.

امتحان کنید: به کمک تمرین کاردیو کیک بوکسینگ و با استفاده از قدرت بوکس ضربان قلب شما را بالا می برد و این به شما کمک می کند احساسات منفی خود را بر روی تمرین متمرکز کرده و ذهنتان را پاکسازی و آزاد کنید.

شماره 3: از پا افتاده  و عطش شدید به انجام کاری لذت بخش

ورزش گردش خون شما را بهبود می بخشد ، تا اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به عضلات برسد ، هورمون های شادی (سروتونین و دوپامین) شما را افزایش می دهد و اندورفین آزاد می کند. رد نتیجه تقویت انرژی قدرتمند و طبیعی. با این حال ، هنگامی که احساس بی حوصلگی می کنید ، انجام یک تمرین اینتروال یا وزنه برداری می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. خوشبختانه با انجام یک تمرین متوسط نیر ​​می توانید همین مزایا را کسب کنید.

شماره 4: ورم و نفخ کرده و نیاز به تسکین دارد

وقتی احساس نفخ می کنید یا از سو هاضمه رنج می برید ، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید تحرک است. با این حال ، برخی از ورزش های آرام ، مانند یوگا ، می تواند به رفع ناراحتی کمک کند. یوگا همچنین گردش خون شما را تحریک می کند و نشان داده شده است که به شما در کاهش احساس استرس و اضطراب کمک می کند.

امتحان کنید: هنگامی برنامه ریزی یک روتین ورزشی براساس آنچه بدن شما بیشتر به آن نیاز دارد ، حتما تمرینات آرامش بخش یوگا را انجام دهید.

شماره 5: درد ، گرفتگی و نیاز به حرکات کششی دارید

وقتی احساس درد و احساس سستی می کنیم ، تا حد زیادی تمایل دارید بی تحرک بمانید تا این حالت را رد کنید. اما متأسفانه ، این کار می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. برخی از حرکات کششی سبک باعث کاهش درد و گرفتگی بعد از نشستن های طولانی مدت در طول روز می شود.

امتحان کنید: در حالی که برنامه تمرینی خود را آماده می کنید تا منحصر به نیازهای فردی شما باشد ، فراموش نکنید که روزهای حرکات کششی را نیز به این برنامه اضافه کنید!

تهیه برنامه ورزشی است که به شما کمک می کند تا بهترین حالت خود را داشته باشید

ممکن است بعضی از روزها بدن شما به شما بگوید که این امروز به خودتان سخت نگیرید ، و ما فکر می کنیم که باید همیشه به آن گوش دهید. با این حال ، در بسیاری از اوقات ، برخی از انواع مناسب تمرین می توانند به بدن و ذهن شما کمک کنند تا سریعتر به احساس خوب دستیابد. در چنین شرایطی ، همیشه با برخی از حرکات سبک شروع کنید و همیشه هنگام ایجاد برنامه روزمره با نیازهای بدن سازگار باشید. متعجب خواهید شد که بعد از آن چه احساس حیرت انگیزی دارید ، به خصوص وقتی تمرینات ورزشی را براساس آنچه ممکن است ذهن و بدن شما در آن روز به آن نیاز داشته باشند انتخاب می کنید.

اگه تا الان عضو EnerGym نشدی، عضو شو و به تمرین‌های رایگان دسترسی پیدا کن!

عضویت در EnerGym

با EnerGym همراه باش، از خودت راضی باش

عضویت رایگان