هوازی

چرا تمرینات سرعتی به شما در استوار و سرحال ماندن کمک می کند

آیا می دقیقه وقت برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود صرف کنید؟توانید 10

ساعت 3:30 بعد از ظهر است و شما تا ساعت 4 جلسه و کاری ندارید. نمی دانید که در این 30 دقیقه چه کاری انجام دهید! شروع به گردش در اینستاگرام می کنید. سپس ، به یاد می آورید ، برای رسیدن به میزان ورزش توصیه شده در روز ، فقط دو ست 10 دقیقه ای دیگر ورزش دارید (البته امروز صبح نیز 10 دقیقه انجام دادید). شما برای یک تمرین سریع 10 دقیقه ای زیرانداز خود را پهن کرده یا کفش های ورزشی خود را برای یک  پیاده روی یا دویدن 10 دقیقه می پوشید. به میز کار خود برمی گردید ، صورت خود را می شویید ، مقداری آب می نوشید و نه تنها برای آخرین جلسه کاری روز خود آماده هستید ، بلکه 10 دقیقه به هدف ورزش روزانه خود نیز نزدیکتر شده اید!

مطالعات اخیر نشان داده است که تمرینات سریع در طول روز به اندازه یک جلسه تمرینی طولانی موثر است ، تا زمانی که به دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت برای 150 تا 300 دقیقه فعالیت هوازی متوسط ​​یا 75-150 دقیقه فعالیت شدید در هفته عمل می کنید. بعضی روزها ممکن است حوصله و وقت کافی برای یک تمرین طولانی تر داشته باشید ، پس از آن حداکثر استفاده را ببرید. شاید بعضی روزها اختصاص 30 تا 60 دقیقه زمان برای ورزش سخت و چالش برانگیز باشد. در آن روزها ، تقسیم تمرین به زمان های کوتاه تر بهترین روش برای اطمینان از رسیدن به اهداف روزمره تناسب اندام است.

مزایای تمرینات سریع در طول روز

شماره 1 شما بسیار پربار تر وموثر تر خواهید بود

 بیشتر موانع بهره وری ما از ذهنیت ما ناشی می شود. همه ما صدایی را که در سرمان تفکرات منفی را زمزمه می کند ، تجربه کرده ایم. علم نشان می دهد که بلند شدن از پشت میزکار و دور بودن از فضای کار برای یک تمرین سریع می تواند این ذهنیت را دوباره تنظیم کند و افکار مثبت و جدیدی را به شما ارائه دهد تا شما را به قدرت بیشتری به کار برگرداند.

شماره 2 شما به احتمال زیاد مواد غذایی سالم تر را انتخاب می کنید

 ثابت شده است که ورزش منظم به افراد برای انتخاب غذاهای بهتری در طول روز کمک می کند. وقتی در بخشی از زندگی بر سلامتی خود متمرکز هستید ، متوجه می شوید که چه احساس بهتری دارید. وقتی احساس خوبی دارید ، انگیزه بهتر شدن پیدا می کنید ، بنابراین این طرز فکر به عادت های دیگر شما تاثیر می گذارد.

شماره 3 به همه چیز با نگاه مثبت تری می نگرید

 

شما برای شاداب تر بودن نیازی به ساعت ها ورزش ندارید ، فقط برای تقویت روحیه خود به یک تمرین سریع 10 دقیقه ای نیاز دارید! اگر می توانید برای مقداری هوای تازه و جذب ویتامین D بیرون بروید ، این امتیاز خوب را از دست ندهید.

شماره 4 احتمالاً بیشتر به اهداف تمرینی خود پایبند خواهید بود

 حتما دوستانی دارید که به نظر می رسد همیشه روی فرم هستند احتمالاً همه آنها یک چیز مشترک دارند، آنها هر روز تلاشی هماهنگ برای مراقبت از بدن خود انجام می دهند. عامل اصلی در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما سازگاری است. با این حال ، اگر زندگی شما بسیار پرمشغله است یا اختصاص یک ساعت کامل از زمانتان برای ورزش احساس نگرانی می کنید ، ممکن است متوجه شوید که به سرعت شور و اشتیاق خود را از دست می دهید. تمرینات سریع راه نجات شما است! با تقسیم تمرینات به بخش های کوچکتر ، احتمال زیاد به تمرینات خود پایبند هستید و نتایج مورد نظر خود را می بینید و احساس می کنید.

ساختن تمرینات کوتاه

ایجاد عادت های جدید کمی به آمادگی نیاز دارد. اما با داشتن ابزارهای مناسب ، انجام تمرینات سریع بخشی از برنامه روزمره شما ساده است. می توانید با چند پیاده روی سریع در طول روز شروع کنید ، و وقتی آماده شدید که واقعاً نتایج را ببینید و احساس کنید.

اگه تا الان عضو EnerGym نشدی، عضو شو و به تمرین‌های رایگان دسترسی پیدا کن!

عضویت در EnerGym

با EnerGym همراه باش، از خودت راضی باش

عضویت رایگان