تناسب اندام

اثرات انرژی بخشی و کالری سوزی در تمرینات کیک بوکسینگ خانگی

اگر برای تقویت برنامه تناسب اندام خود آماده هستید ، حتما این مطلب را بخوانید.

این مطالب فقط مربوط به مبارزان MMA نیست ، معرفی تمرینات کیک بوکسینگ خانگی در برنامه تمرینی شما راهی عالی برای شروع منظم تناسب اندام است. بر خلاف بوکس معمولی ، کیک بوکسینگ یک ورزش سبک است که می تواند به صورت کاملا انفرادی و با استفاده از کیسه بوکس یا بدون هیچ گونه تجهیزاتی انجام شود. کیک بوکسینگ همچنین برای کسانی که دویدن را دوست ندارند یک ورزش هوازی عالی است زیرا این یک تمرین ذهنی نیز می باشد. از طریق استفاده از ترکیبات بالاتنه یا پایین تنه ، تمرین به فکر مداوم و آگاهی کنترل شده از هر حرکت نیاز دارد.

خواه در این ورزش مبتدی باشید و چه سالها در حال تمرین کردن هستید ، اکنون می توانید تمرینات کیک بوکسینگ در خانه را به کمک ما انجام دهید.

در اینجا سه ​​مزیتی که می توانید از تمرینات کیک بوکسینگ خانگی خود بدست آورید

3 دلیل برای شروع تمرینات کیک بوکسینگ خانگی

 شماره 1 کالری بسیار زیادی می سوزاند

تعداد کالری سوزانده شده در طی این تمرین در بین افراد متفاوت است ، جنسیت ، سن ، ژنتیک و فیزیک بدن برخی از عوامل اصلی که در این امر نقش دارند ، می باشند. اما یک چیز در همه افراد ثابت است: یک تمرین کیک بوکسینگ خانگی مقدار قابل توجهی کالری می سوزاند!

در یک مطالعه نشان داد که به طور متوسط ​​، یک تمرین کیک بوکسینگ هوازی (بدون استفاده از وزنه اضافی) می تواند در هر ساعت 350 تا 450 کالری بسوزاند. از نظر کالری سوزی مشابه آهسته دویدن است ، اما این ورزش کالری سوز با مزایای انعطاف پذیری ، رفلکس های سریعتر و افزایش ضربان قلب همراه است.

اگر می خواهید برای اولین بار یک تمرین کیک بوکسینگ خانگی را امتحان کنید ، به برنامه های کیک بوکسینگ ما سر بزنید.

شماره 2 این یک تمرین فول بادی است

بعضی روزها می خواهیم روی همه قسمت های بدن کار کنیم. یک تمرین کیک بوکسینگ خانگی این امکان را برای شما فراهم می کند . کیک بوکسینگ یک ورزش فول بادی است. ترکیبی از ورزش با پا ، مشت زدن و استفاده مداوم از قدرت هسته بدن همگی به عنوان تکنیک های تقویت عضلات و سوزاندن چربی های مزاحم عمل می کند.

استفاده از کل بدن در واقع فراتر از نتایج جسمی که انتظار داشته باشید ، نمایان می شود. در این تمرین از عضلات بالا و پایین بدن استفاده می کنید و شما به طور طبیعی تعادل ، هماهنگی و استقامت خود را بهبود می بخشید.

با این حال ، از آنجا که این یک تمرین فول بادی است ، نکات مهمی برای حفظ امنیتان وجود دارد:

آهسته شروع کرده و در ادامه سرعت را افزایش دهید

حرکات خود را متمرکز کنید و در حرکات خود دقیق باشید

هیدراته بمانید

برای بهبود ، 2 تا 3 جلسه در هفته تمرین داشته باشید

شماره 3 حالت روانی شما را متحول می کند

یک تمرین کیک بوکسینگ خانگی این قدرت را دارد که ذهن شما را به اندازه بدنتان متحول کند.

کیک بوکسینگ به دلیل ماهیت جنگجو ذاتی ، یک ضد استرس عالی است. چه زمانی که حال خوبی ندارید و چه لازم است که یک روز طولانی کاری را به آرامی بگذرانید ، با فعال کردنحس جنگجویی خود ، هرگونه ناامیدی را خنثی می کند.

تمرین با شخص دیگر روش خوبی برای افزایش انگیزه به ترکیب است. و این که یک تمرین کیک بوکسینگ خانگی انجام می دهید به این معنی نیست که نمی توانید دوست یا شخص دیگری را دعوت کنید تا در کنار هم ورزش کنید!

تمرینات کیک بوکسینگ ما را امتحان کنید و با ترکیبات تمرینات مختلف به ورزش خود تنوع ببخشید. شما می توانید نوبتی به یکدیگر تمرین دهید و حتی نوبتی بالش یا کیسه بوکس را برای یکدیگر نگه دارید و یک سطح قوی تر برای تمرین داشته باشید.

با تمرینات کیک بوکسینگ خانگی نتایج خود را به سطح بعدی برسانید

شاید اسم کیک بوکسینگ ترسناک به نظر برسد ، اما فارغ از سطح آمادگی جسمانی شما ، این ورزش برای همه افراد یک تمرین اختصاصی دارد.

هر یک از تمرینات کیک بوکسینگ خانگی جدید ما را امتحان کنید و آماده باشید تا انرژی ، قدرت و آمادگی لازم را برای درهم شکستن اهداف خود احساس کنید.

اگه تا الان عضو EnerGym نشدی، عضو شو و به تمرین‌های رایگان دسترسی پیدا کن!

عضویت در EnerGym

با EnerGym همراه باش، از خودت راضی باش

عضویت رایگان