تناسب اندام

5 ترفند هوشمندانه برای حفظ انگیزه تا پایان تمرینات

کشف روش های به پایان رساندن تمرینات اینتروال شدید

آیا تا به حال به انگیزه اضافی در پایان تمرین خود نیاز داشته اید؟ همه ما همچین چیزی را تجربه کرده ایم ، بویژه در پایان تمرینات شدید ، انرژی کم می آوریم. هنگامی که وقت عبور از خط پایان است ، گاهی اوقات فقط کمی انرژی اضافی لازم است. ما پنج نکته انگیزشی تمرین را به شما ارائه می دهیم تا به شما کمک کند تا بتوانید تا پایان تمرین ادامه دهید.

5 نکته انگیزشی تمرینی برای کمک به شما برای به پایان رساندن تمرین ها

شماره 1: یک لیست آهنگ آماده کنید

 نکته برتر انگیزشی تمرین ما یک روش بی عیب و نقص برای افزایش انرژی شما در مدت طولانی تر است: تهیه یک لیست آهنگ خفن. مطالعات نشان می دهد که موسیقی دارای چندین اثر قدرتمند بر روی بدن ما است ، از جمله افزایش انرژی و افزایش عملکرد شناختی.

وقتی به موسیقی گوش می دهید ، ذهن شما به ملودی متصل می شود. برخی موسیقی کلاسیک را به تمرینات یوگا خود اضافه کنید یا با افزایش بیت های آهنگ ، شدت تمرین اینتروالتان را در هر دقیقه افزایش دهید. بعضی اوقات ، وقتی روی موسیقی بیش از تمرین تمرکز می کنیم ، بیشتر سرگرم می شویم و تمایل بیشتری داریم که تا آخر به آن بچسبیم.

شماره 2: یک میان وعده آماده کنید

 یکی دیگر از نکات انگیزشی تمرین داشتن یک میان وعده آماده بعد از تمرین سوخت گیری مجدد بدن است. برای تجدید انرژی خود ، یک میان وعده راضی کننده تهیه کنید که بدن شما را دوباره پر انرژی کند.

در اینجا چند گزینه جالب آورده ایم:

  • یک کاسه ماست یونانی با انواع توت ها
  • یک اسموتی میوه ای با شیر بادام و یک پیمانه پودر پروتئین
  • املت گیاهی یا دو عدد تخم مرغ آب پز شده
  • ساندویچ بوقلمون روی نان تست بدون گلوتن

ممکن است بلافاصله بعد از تمرین گرسنه نباشید. اما تا زمانی که دوش بگیرید و احساس شادابی کنید ، بدن شما شروع به احساس نیاز به خوردن غذا می کند. به جای چنگ زدن به هر چیزی که دم دستتان است ، خوردن چیزی که برای شما خوب است ، مفید خواهد بود.

تهیه یک میان وعده قبل از تمرین باعث صرفه جویی در وقت شما می شود ، واقعا خوب است و مانند انرژی اضافی برای انجام تمرین عمل می کنید.

شماره 3: فضای تمرین را مهیا کنید

 یک فضای الهام بخش ، سر شما را به تمرین گرم می کند. در ایجاد یا رسیدن به فضایی تمرینی که احساس جذب شدن می کنید ، این ورزش بیشتر به عنوان یک هدف استقبال شده احساس می شود تا یک چالش برای مقابله با آن.

این یک نکته انگیزشی ساده و تمرینی است که به شما امکان خلاقیت را نیز می دهد. در اینجا برخی از ایده ها برای ایجاد یک فضای تمرینی الهام بخش وجود دارد ، مهم نیست که چقدر فضا دارید.

  • گیاهان خانگی را اضافه کنید
  • نزدیک یک پنجره با نور طبیعی باشید
  • یک تخته رویاها در نزدیکی داشته باشید
  • حواس پرتی ها را دور نگه دارید ، مانند تلویزیون یا حیوانات خانگی
  • برای تقویت روحیه محیط را رنگارنگ کنید

وقتی فضایی را برای خود مهیا کنید ، تمرین شما یک تجربه ارزشمند خواهد بود ، تجربه ای که در هر لحظه مشتاق آن هستید.

شماره 4: یک دقیقه استراحت کنید

 وسوسه انگیز است ( و حتی اغلب اوقات لازم است) که گاه به گاه در برنامه تناسب اندام خود استراحت کنیم. بسته به اهداف تناسب اندام شما ، زمان استراحت مناسب می تواند از 20 ثانیه تا 5 دقیقه باشد. در حالت ایده آل ، در طول تمرین ، می خواهید از حداکثر وقت خود استفاده کنید و در عین حال تمرین را به درستی به پایان برسانید.

نکته دیگر انگیزشی تمرین این است که مدت استراحت خود را زیر یک دقیقه نگه دارید. هرچه تمرین شما کوتاهتر باشد ، نیاز به زمان کمتری بین ست ها خواهید داشت. اما تمرین را کاملاً متوقف نکنید. شما باید تحرک بدن خود را حفظ کنید.

در عوض ، سعی کنید:

  • بدن خود را از یک طرف به طرف دیگر بکشید
  • کمی در جای خود راه بروید یا آهسته دوید
  • در پنج شمارش دم و بازدم عمیق تری انجام دهید

شما می خواهید عضلات اصلی و هسته خود را درگیر کنید بدون اینکه کاملاً به حالت استراحت بروید.

شماره 5: بخاطر داشته باشید چرا تمرین را شروع کرده اید؟

 تمرین خود را با قصد و نیتی شروع می کنید. آیا برای رسیدن به نتایج این کار را انجام می دهید؟ آیا سعی دارید استرس را از خود دور کنید؟ شاید شما فقط بخواهید پس از نشستن طولانی مدت ، تحرک داشته باشید. هرچه باشد ، وقتی شروع به از دست دادن انرژی می کنید ، به خود یادآوری کنید که چرا تمرین را شروع کرده اید. این وقت شماست و با یک ذهنیت ثابت می توانید به هر چیزی برسید.

برای ادامه اهداف خود ، از این نکات انگیزشی تمرین استفاده کنید

انگیزه های تمرین از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، به همین دلیل پنج نکته فوق شروع خوبی هستند. شما می توانید لیست آهنگ های خود را مطابق با روحیه خود تنظیم کنید. میان وعده خود را با میل غذایی خود تغییر دهید. فضای تمرین خود را دوباره طراحی کنید. دوره های استراحت خود را تغییر دهید حتی می توانید اهداف روزمره جدیدی تعیین کنید. به دنبال عواملی که باعث ایجاد انگیزه در شما می شود ، باشید!

اگه تا الان عضو EnerGym نشدی، عضو شو و به تمرین‌های رایگان دسترسی پیدا کن!

عضویت در EnerGym

با EnerGym همراه باش، از خودت راضی باش

عضویت رایگان