پرسشهای متداول
چگونه از کد تخفیف خود در اپلیکیشن انرجیم استفاده کنم؟
پاسخ به این سوال بسیار آسان است کافیست بعد از انتخاب دوره و پکیج مورد نظر خود بر روی دکمه خرید که با کادر سبز مشخص شده کلیک کنید، سپس در زیر بخش قیمت و در کادری که افزودن کد نوشته شده کد تخفیف خود را وارد کنید. بعد از کلیک بر روی دکمه ثبت کد تخفیف شما اعمال خواهد شد. در بخش رژیم غذایی نیز بعد از انتخاب رژیم خود، و در صورت نیاز پشتیبانی یکماهه، در بخش زیرین پشتیبانی کادر مستطیل طوسی رنگی وجود دارد که بعد از وارد کردن کد تخفیف با کلیک بر ثبت، کد تخفیف شما اعمال خواهد شد
بعد از خرید دوره یا پکیج، دوره خریداری شده را از کجا پیدا کنم؟
بعد از ورود به اپلیکیشن، بر روی کلمه حرفهای که در نوار پایین قرار دارد کلیک کنید. در گوشه بالا سمت چپ تصویر دو آیکون قرار دارد که در یکی میتوانید میزان پیشرفت خود را مشاهده کنید و دیگری دوره ها و پکیج های خریداری شده شما را نمایش میدهد و یا میتوانید در بخش حرفهای که با توجه به دسته بندیهای ورزشی مثل پیلاتس، یوگا و … تعریف شده است، با انتخاب دسته بندی مورد نظر خود (بهعنوان مثال هوازی، ژیمناستیک، قدرتی و …) دوره یا پکیج خریداری شده را پیدا کنید.
آیا دوره یا پکیجی که خریدهام دائمی است؟
دورهها و پکیجهای ورزشی انرجیم بهگونهای طراحی شدهاند که کاملا شبیه باشگاه ورزشی که زمان کاربری مشخص دارد بوده و شما را به ورزش کردن ترغیب میکنند، در نتیجه تمام دورهها و پکیجها تاریخ انقضا دارند. تاریخ انقضای دورهها و پکیجها با توجه به سختی و نیازی که برای آن طراحی شدهاند مثلا لاغری، تناسب اندام و… متفاوت است. تاریخ انقضای دورهها بین 45 تا 60 روز و تاریخ انقضای پکیجها بین 120 تا 160 روز از زمان دیدن اولین ویدئوی تمرینات است. برای دیدن تاریخ انقضای دوره و یا پکیج در زمان خرید، بعد از انتخاب محصول مورد نظر صفحه را به سمت بالا کشیده و در آخرین بخش اطلاعات درج شده، مهلت استفاده از دوره برای شما مشخص شده است. چنانچه دوره خود را خریداری کردهاید هم میتوانید با وارد شدن به دوره خود، با کلیک بر روی اطلاعات دوره که در بالای صفحه سمت چپ و در کنار عکس دوره است، تاریخ انقضای آن را مشاهده کنید.
در صورت آسیب بدنی از کدام دوره میتوانم استفاده کنم؟
با توجه به اینکه آسیبهای بدنی در افراد مختلف متفاوت بوده و بعضی از آسیبها بسیار شدید است، نیاز به اجازه پزشک برای انجام هرگونه حرکت بدنی و یا ورزش وجود دارد. درنتیجه قبل از شروع حرکات بدنی سخت و انتخاب ورزش مورد نظر با پزشک خود مشورت کنید. چنانچه پزشک شما اجازه شروع فعالیت ورزشی را به شما داد، پیشنهاد ما استفاده از دورهها و پکیجهایی است که درجه سختی پایینی داشته و برای افراد مبتدی طراحی شده است.
اگر در زمان پرداخت و یا اجرای اپلیکیشن دچار مشکل شدم باید چکار کنم؟
چنانچه در اجرا و یا پیدا کردن برنامه مورد نظر خود دچار مشکل شدید و یا در زمان پرداخت و استفاده از درگاه پرداخت با مشکل مواجه شدید، میتواید از طریق تماس با شماره امور مشتریان به شماره 02126295480 در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید. امور مشتریان انرجیم از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر پاسخگوی مشکلات شما خواهد بود
سوال بیشتری دارید؟
تماس با پشتیبانی
در صورت داشتن هر گونه سوال، میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید
تماس با پشتیبانی
سایر راههای ارتباطی