تاریک و سرد است و … . به همین دلیل کاملاً منطقی است که انگیزه شما برای تمرین و خوب غذا خوردن در زمستان کاهش یابد. همه این شرایط را تجربه کرده ایم اما همه چیز تغییر کرده است ، این طرز فکر ماست که باید تغییر کند. ما یاد می گیریم که لزوماً نباید شرایط تغییر کند تا ما برای تمرین در هوای سرد انگیزه پیدا کنیم ، بلکه طرز فکر ما در مورد آنها باید تغییر کند. با تغییر افکاری که شما را در رختخواب و دور از اهداف تناسب اندامتان قرار می دهد ، با ایده هایی تحریک می کنید که میل شما به تحرک را افزایش می دهد ، شما این توانایی را دارید که به بهترین وجهی در زمستان برنامه ورزشی خود را ادامه دهید.

اولین قدم ، روی مزایای تمرینات در هوای سرد تمرکز کنید. مزایای زیادی وجود دارد ، اما ما در حال توضیح هفت مورد برتر هستیم. سپس ، با این پنج ترفند تمرینی به سلامتی خود متعهد شوید تا در مسیر درست خود بمانید ، حتی وقتی ذهن شما سعی می کند مانع شما شود!

فواید ورزش در ماه های سردتر

شماره 1 ورزش به مقابله با سرما کمک می کند

اگر می خواهید در تمام طول روز احساس گرم شدن کنید ، برخی از ورزش ها را اضافه کنید. ورزش حتی پس از بازگشت به خانه باعث پمپاژ خون می شود و به شما در گردش گرما کمک می کند.

شماره 2 ورزش بیشتر بدون گرم شدن بیش از حد بدن

آیا تاکنون شروع به انجامیک تمرین شگفت انگیز کرده اید ، و ناگهان درجه حرارت بدن شما سر به فلک می کشد ، آیا باید از آن فاصله بگیرید؟ عجب ضد حالی! وقتی هوا خنک تر است ، دمای بدن پایینتر میماند ، حتی وقتی که فشار بیشتری به خودتان می آورید.

شماره 3 کالری بیشتری بسوزانید

به عنوان یک سرما درمانی رایگان به آن نگاه کنید. ثابت شده است که هوای سرد باعث افزایش کالری سوزی می شود . درست است که مثل یک تمرین تاثیر ندارد اما از هیچی بهتر است!

شماره 4 مشکلات زمستان را شکست دهید

خبر جدیدی نیست که ورزش سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند. اما بگذارید محض احتیاط مجدداً به شما یادآوری کنیم ، شاید کسی فراموش کرده باشد.

شماره 5 احساس های خوب را تقویت کنید

تاریکی و سرما می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد . یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از افسردگی های زمستانی ، داشتن یک جلسه ورزشی خوب است. در این مورد به ما اعتماد کنید ، هیچ کس هیچ وقت از ورزش کردن پشیمان نمی شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که در روز تحرک کافی داشته باشید و یادآوری های تمرین را تنظیم می کنید تا در مسیر برنامه تمرینی روزانه خود در هوای سرد باقی بمانند.

شماره 6 کارهای بیشتری انجام دهید (حتی وقتی هوا تاریک است)

فکر کردن در مورد انجام همه کارها وقتی که تمایل دارید در رختخواب دراز بکشید ، می تواند دلهره آور باشد. افزودن برخی از ورزش ها به برنامه روزانه ، روشی آسان برای بهبود سطح انرژی و بهره وری بیشتر است.

شماره 7 قلب خود را تقویت کنید

بدن شما برای حفظ درجه حرارت خود مجبور است بیشتر در هوای سرد کار کند ، به همین دلیل کالری بیشتری می سوزانید. همچنین به همین دلیل می تواند به تقویت سیستم قلبی عروقی شما کمک کند!

پنج ترفند برای ادامه دادن برنامه ورزشی در زمستان

طرز فکر مهم است ، اما برای داشتن احساس به بهترین شکل ممکن کافی نیست. با این حال ، آن را با این پنج مرحله همراه کنید ، و شما تمام طول زمستان را در مسیر برنامه تناسب اندام خود خواهید بود.

شماره 1 همیشه برای کاهش آسیب های ورزش قبل از شروع بدنتان را گرم کنید

مهم نیست که در چه فصلی از سال است ، مهم این است که قبل از ورزش بدنتان را گرم کنید. روی کشش های دینامیکی یا برخی از ورزشهای هوازی سبک که باعث تحرک شما می شوند تمرکز کنید. این نوع گرم شدن باعث کاهش شل شدن عضلات و مفاصل می شود بدون اینکه از پتانسیل خروجی قدرت شما کاسته شود.

شماره 2 اگر در فضای باز ورزش می کنید از چند لباس استفاده کنید

ممکن است در ابتدا احساس سرما کنید ، اما در نهایت ، بدن شما گرم می شود. مطمئن شوید که چند لباس بپوشید و تمرکز خود را روی محافظت از سر ، دست ها و پاهایتان می گذارید ، اینها قسمت هایی هستند که بیشترین گرما از آن خارج می شود. با گرم شدن می توانید یک یا چند لباس را بردارید. اما در صورت کاهش شدت ورزش آنها را در دسترس نگه دارید زیرا بدن دوباره شروع به سرد شدن می کند.

شماره 3 هیدراته بمانید ، حتی اگر احساس تشنگی نمی کنید

این ترفند فقط برای ورزش در هوای سرد نیست ، هیدراته ماندن بدن همیشه مهم است. اما احتمال فراموش کردن نوشیدن مایعات در هوای سرد ، بیشتر است. بدن شما همیشه نشانه های یکسانی از نیاز به آب نمی دهد. اما فقط به این دلیل که احساس تشنگی نمی کنید به معنای هیدراته بودن نیست. در طول روز هیدراته باشید و در طول تمرین حتما آب بنوشید.

شماره 4 یک برنامه ورزشی تهیه کنید و به آن پایبند باشید

هیچ چیز بهتر از ایجاد یک برنامه تمرینی و تعهد به خود برای پایبندی به آن ، شما را در مسیر درست قرار نمی دهد ، حتی در زمستان! بنابراین بسیاری از افراد به دلیل نداشتن برنامه ، ورزش را متوقف می کنند. تمرینات خود را برای هفته انتخاب کنید و آنها را برنامه ریزی کنید. حتی می توانید یادآوری های تمرین را برای ایجاد انگیزه بیشتر تنظیم کنید.

شماره 5 از مزایای زودتر خوابیدن استفاده کنید

می خواهید ساعت 8 شب به رختخواب بروید. زنگ ساعت خود را یک ساعت یا زودتر تنظیم کنید تا بتوانید قبل از شروع روز پرمشغله خود یک جلسه ورزشی خوب داشته باشید.

در تمام طول زمستان بر روی اهداف تناسب اندام کار کنید

یکی از بهترین قسمت های مربوط به تناسب اندام این است که چقدر احساس خوبی در شما ایجاد می کند ، با انرژی بیشتر ، سازنده تر ، لاغرتر ، قوی تر و شادتر. اجازه ندهید زمستان نتایج شگفت انگیز تمرینات در ماههای قبل را خراب کند. به دلیل هوای سرد و روزهای کوتاه تلاش های بسیاری که کرده اید را هدر ندهید. بنابراین ، از ترفند های تمرینی در هوای سرد استفاده کنید و اهداف تناسب اندام خود را ادامه دهید. خودتان متوجه تاثیرات آن می شوید.