بهترین راه برای داشتن تحرک  در روزهای پر مشغله

شاید نتوانیم هر روز یک تمرین داشته باشیم. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بدن خود را آماده نگه دارید.زمانی که وقت خوردن یکی  از وعده غذایی کامل ندارید حتما  به فکر “تمرین میان وعده” باشید. به جای اینکه کلا از خوردن غذا صرف نظر کنید ،بهتر است ریزه خواری یا همان میان وعده را مدنظر داشته باشید. می توانید همین کار را برای ورزش نیز به کار ببرید. برای مثال می توانید پیاده روی کوتاه ، دویدن ، یوگا یا تمرین قدرتی ، تمرکز خود را بر روی حرکات ورزشی کوتاه در طول روز بگذارید.

چگونه برای ورزش، میان وعده داشته باشیم

اگر به دلیل مشغله زیاد نمی توانید تمرینات طولانی مدت در برنامه خود داشته باشید ، یه خبر خوب – برخی تحقیقات نشان می دهد افرادی که تمرینات کوتاه را در طولانی مدت انجام می دهند نتایج مشابهی را با افرادی که تمرینات سنگین انجام می دهند، دارند. این خبر خیلی خوبی برای کسانی است که نمی توانند در روز یک ساعت کامل به تناسب اندام اختصاص دهند  در عوض ، ورزشهای کوتاه در طول روز می تواند برای آنها بسیار مناسب باشد.

نکته مهم این است که متناسب با اهداف تناسب اندام شخصی خود به ورزش ها تنوع ببخشید و ثابت قدم باشید. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ با برنامه ما ، می توانید در ورزشهای خود تنوع ایجاد کنید و برنامه ورزشی اختصاصی برای شما ارائه دهیم! همچنین می توانید هر گروه از تمرینات را بررسی کنید و تمریناتی که علاقه دارید را انتخاب کنید تا بتوانید در روز های پرمشغله خود قرار دهید. هنوز به انجمن ما نپیوسته اید؟

پنج مزیت ورزش در طول روز

ورزش در طول روز فراتر از مزایای تمرینات استقامتی منظم و ورزش های هوازی است.

ورزش های کوتاه و منظم در طول روز:

1. ذهن خود را تقویت کنید

 تحقیقات نشان می دهد که ورزش منظم عملکرد ذهن را بهبود می بخشد. با ورزش های کوتاه در روز ، به ذهن خود استراحت دهید تا دوباره بتواند متمرکز و هشیار شود. بدن شما به تاثیرات روانی که باعث افزایش سلامت ذهن و حس و حال خوب می شود واکنش نشان می دهد.

2. به شما کمک می کند تا به وزن مورد نظرخود برسید

وقتی صحبت از کاهش وزن می شود ، تحقیقات نشان می دهد مهم نیست که چه موقع ورزش می کنید بلکه مهم این است که ورزش کنید. شرکت کنندگان در این تحقیق صرف نظر از اینکه تمرینات خود را در قالب یک جلسه طولانی یا چند جلسه کوتاه در روز انجام می دهند ، همگی وزن کم کردند.

3. استرس خود را حذف کنید

در بعضی از روزها  فکر کردن درمورد ورزش می تواند مانند یک فشار و استرس اضافی احساس شود. همه ما هنگامی که احساس می کنیم زمان به سرعت می گذرد و می خواهیم از هر ثانیه آن استفاده کنیم در این شرایط، ورزش های کوتاه می تواند ذهن را آزاد کند تا بتوانید یک روز پرمشغله و آشفته را پشت سر بگذارید ، تمرکز خود را حفظ کنید و همه کارهایتان را انجام دهید. ورزش های کوتاه باعث ترشح اندورفین (هورمونی که باعث ایجاد حس خوب می شود) می شود همچنین سطح اضطراب و استرس را کاهش دهد. آماده شید بریم آرامش بدست بیاریم!

4. بهترین انتخاب ها را در اختیار شما می گذاریم

وقتی خسته اید ، شاید ورزش کردن جالب به نظر نیاید. با این حال ، یک تمرین سریع و کوتاه می تواند به شما انرژی کاملی دهد. حتی برای ده دقیقه هم کافی است تا جریان خون را افزایش  دهید و مواد مغذی بیشتری را به بافت عضلانی بفرستید که باعث تولید انرژی در بدت شما می شود.

5. می توانید از زندگی لذت ببرید … و خوش اندام  باشید

بیشتر ما در حال حذف سایر اهداف زندگی برای رسیدن به تناسب اندام هستیم. اما شما می توانید هر آنچه را که می خواهید داشته باشید ، از جمله اندامی متناسب و زندگی شگفت انگیز و کامل. تمرین میان وعده ها به شما امکان می دهد چیزهایی را که دوست دارید انجام دهید و در تمرینات ورزشی به شما کمک می کند تا بهترین حالت را داشته باشید.

 

یک راهنمایی برای تمرین که شما علاقه مند می شود

برای استفاده از تمرین میان وعده خود به ایده نیاز دارید؟ برنامه ما دارای یک مجموعه پر از تمرینات سریع و موثر است. با داشتن تحرک در ساعاتی از روز ، زمان رفت و آمد را کاهش می دهید و بدن خود را برای نتیجه بهینه آماده می کنید.