این مطالب فقط مربوط به مبارزان MMA نیست ، معرفی تمرینات کیک بوکسینگ خانگی در برنامه تمرینی شما راهی عالی برای شروع منظم تناسب اندام است. بر خلاف بوکس معمولی ، کیک بوکسینگ یک ورزش سبک است که می تواند به صورت کاملا انفرادی و با استفاده از کیسه بوکس یا بدون هیچ گونه تجهیزاتی انجام شود. کیک بوکسینگ همچنین برای کسانی که دویدن را دوست ندارند یک ورزش هوازی عالی است زیرا این یک تمرین ذهنی نیز می باشد. از طریق استفاده از ترکیبات بالاتنه یا پایین تنه ، تمرین به فکر مداوم و آگاهی کنترل شده از هر حرکت نیاز دارد.

خواه در این ورزش مبتدی باشید و چه سالها در حال تمرین کردن هستید ، اکنون می توانید تمرینات کیک بوکسینگ در خانه را به کمک ما انجام دهید.

در اینجا سه ​​مزیتی که می توانید از تمرینات کیک بوکسینگ خانگی خود بدست آورید را معرفی میکنیم:

3 دلیل برای شروع تمرینات کیک بوکسینگ خانگی

 شماره 1: کالری بسیار زیادی می سوزاند!

تعداد کالری سوزانده شده در طی این تمرین در بین افراد متفاوت است ، جنسیت ، سن ، ژنتیک و فیزیک بدن برخی از عوامل اصلی که در این امر نقش دارند ، می باشند. اما یک چیز در همه افراد ثابت است: یک تمرین کیک بوکسینگ خانگی مقدار قابل توجهی کالری می سوزاند!

در یک مطالعه نشان داد که به طور متوسط ​​، یک تمرین کیک بوکسینگ هوازی (بدون استفاده از وزنه اضافی) می تواند در هر ساعت 350 تا 450 کالری بسوزاند. از نظر کالری سوزی مشابه آهسته دویدن است ، اما این ورزش کالری سوز با مزایای انعطاف پذیری ، رفلکس های سریعتر و افزایش ضربان قلب همراه است.

شماره 2: این یک تمرین فول بادی است!

بعضی روزها می خواهیم روی همه قسمت های بدن کار کنیم. یک تمرین کیک بوکسینگ خانگی این امکان را برای شما فراهم می کند . کیک بوکسینگ یک ورزش فول بادی است. ترکیبی از ورزش با پا ، مشت زدن و استفاده مداوم از قدرت هسته بدن همگی به عنوان تکنیک های تقویت عضلات و سوزاندن چربی های مزاحم عمل می کند.

استفاده از کل بدن در واقع فراتر از نتایج جسمی که انتظار داشته باشید ، نمایان می شود. در این تمرین از عضلات بالا و پایین بدن استفاده می کنید و شما به طور طبیعی تعادل ، هماهنگی و استقامت خود را بهبود می بخشید.

با این حال ، از آنجا که این یک تمرین فول بادی است ، نکات مهمی برای حفظ امنیتان وجود دارد:

  • آهسته شروع کرده و در ادامه سرعت را افزایش دهید.
  • حرکات خود را متمرکز کنید و در حرکات خود دقیق باشید.
  • هیدراته بمانید.
  • برای بهبود ، 2 تا 3 جلسه در هفته تمرین داشته باشید.

شماره 3: حالت روانی شما را متحول می کند!

یک تمرین کیک بوکسینگ خانگی این قدرت را دارد که ذهن شما را به اندازه بدنتان متحول کند.

کیک بوکسینگ به دلیل ماهیت جنگجو ذاتی ، یک ضد استرس عالی است. چه زمانی که حال خوبی ندارید و چه لازم است که یک روز طولانی کاری را به آرامی بگذرانید ، با فعال کردن حس جنگجویی خود ، هرگونه ناامیدی را خنثی می کند.

تمرین با شخص دیگر روش خوبی برای افزایش انگیزه به ترکیب است. و این که یک تمرین کیک بوکسینگ خانگی انجام می دهید به این معنی نیست که نمی توانید دوست یا شخص دیگری را دعوت کنید تا در کنار هم ورزش کنید!

تمرینات کیک بوکسینگ ما را امتحان کنید و با ترکیبات تمرینات مختلف به ورزش خود تنوع ببخشید. شما می توانید نوبتی به یکدیگر تمرین دهید و حتی نوبتی بالش یا کیسه بوکس را برای یکدیگر نگه دارید و یک سطح قوی تر برای تمرین داشته باشید.

با تمرینات کیک بوکسینگ خانگی نتایج خود را به سطح بعدی برسانید!

شاید اسم کیک بوکسینگ ترسناک به نظر برسد ، اما فارغ از سطح آمادگی جسمانی شما ، این ورزش برای همه افراد یک تمرین اختصاصی دارد.

اکنون که راجع به کیک بوکس خواندیم جالب است  بدانیم که چگونه فلسفه‌ی کیک بوکس در بسیاری از جنبه‌ها به بادی کامبت نزدیک است. در واقع، هر دو این دو رشته از تمرینات جسمانی به جهت‌گیری مشابهی در خدمت افزایش عملکرد جسمی و روحی افراد می‌پردازند. همانند کیک بوکس، بادی کامبت نیز به تمرینات تکنیکی و استراتژیکی اعتنا دارد که به کمک آن‌ها می‌توان با هوشمندی و دقت، با چالش‌های مختلف روبرو شد.

این رشته ورزشی به شیوه‌ای دلپذیر و تحرکی، ترکیبی از تمرین های قدرتی، انعطاف‌پذیری، تکنیک و مهارت‌های خاص است که از طریق آن می‌توان به تناسب اندام مطلوب دست یافت و همچنین خود را به عملکرد بهتری در زندگی روزمره مجهز نمود.

body combat coach training
body combat

فواید بی‌شماری به هردوی این رشته های ورزشی نسبت داده می‌شود. بهره‌وری بالا، افزایش انرژی، بهبود تمرکز و تمام شدن روحیه‌ی انسانی در مواجهه با چالش‌های زندگی، از جمله عواملی هستند که تمرینات بادی کامبت به ارمغان می‌آورند. از طرف دیگر، این تمرینات به‌طور مستقیم به افزایش تناسب اندام و افزایش عضله کمک می‌کنند. علاوه بر این، بادی کامبت از طریق آموزش تکنیک‌های خاص و مهارت‌های دفاع شخصی، از خودپنداره و اعتماد به نفس افراد افزایش می‌دهد.

در نتیجه، هر دو این دو رشته ورزشی به انسان این امکان را می‌دهند تا نه تنها از نگرانی‌های روزمره دور شده، بلکه با ایجاد تعادلی بین بدن و ذهن، به بهبود کیفیت زندگی خود بپردازند. به عبارت دیگر، بادی کامبت و کیک بوکس هر دو به عنوان جستجویی برای بهبود جسم و روح، با هوشمندی و آگاهی به عمل می‌آیند و به افراد کمک می‌کنند تا به تمام ظرفیت‌های خود دست یابند و به موفقیت‌های بزرگ‌تری در زندگی دست پیدا کنند.

منبع: FitOn