با انجام دادن برخی حرکات ورزشی همراه با شریک زندگی‌تان یاد می‌گیرید که شاد بودن همیشه گران نیست. این تمرینات تناسب اندام کمکتان می‌کنند تا بر کیفیت زندگی‌تان بیفزایید و تجربه‌ای روحیه‌بخش در کنار شریک زندگی‌تان داشته باشید. اگر نمی‌دانید از کجا و چگونه شروع کنید، ما در کنارتان هستیم تا روش‌های کاربردی این کار را نشانتان دهیم؛ تا هم از حس تنبلی در خانه دور شوید و هم بر صمیمیتتان بیفزایید. پس همراهمان باشید تا به‌طور خلاصه به موضوعات زیر در این خصوص بپردازیم.

  • تکنیک‌های ورزشی لذت بردن هر چه بیشتر از زندگی در کنار شریک زندگی‌تان
  • هم‌افزایی انرژی‌تان برای دستیابی به اهداف تناسب اندام در خانه
  • تقویت روحیه همکاری و برنامه‌ریزی مشترک با شریک زندگی‌تان
  • از بین بردن حس تنبلی و بی‌هدفی در زندگی و ارتقای صمیمیت

انجام دادن حرکات ورزشی با شریک زندگی‌مان چه مزایایی دارد؟

وقتی تصمیم می‌گیرید که حرکات ورزشی را به همراه شریک زندگی‌تان انجام دهید، در واقع برای او وقت می‌گذارید و غیرمستقیم می‌گویید که دوست دارید با او زمانی شاد را سپری کنید و این کار یعنی کسب کردن انرژی مضاعف. علاوه بر آن، انجام دادن حرکات ورزشی مشترک:

  • حس شادی را بین شما و شریک زندگیتان تقویت می‌کند
  • پیوند عاطفی بین افراد برقرار و تقویتش می‌کند
  • بهانه‌ای می‌شود برای انجام دادن فعالیت‌های مشترک و
  • انگیزه می‌دهد تا حرکات ورزشی‌تان را طبق برنامه و به‌صورت منظم انجام دهید.

برای انجام دادن حرکات ورزشی جهت تناسب اندام در خانه با شریک زندگی‌مان از کجا شروع کنیم؟

چالش ورزش

·       تقویم تمرینی مشترکی بسازید تا بتوانید همدیگر را برای انجام دادن حرکات ورزشی پاسخگو نگه دارید.

اگر در پایبندی به برنامه تمرینی مشکل دارید، آن را با هم تهیه کنید و تصمیم بگیرید که به‌صورت مشترک اجرایش کنید. از تصمیم‌گیری درباره نوع تمرینات ورزشی برای فیتنس، نحوه ساختاربندی‌شان، انتخاب بهترین زمان روز برای حرکات ورزشی و احساس این‌که در کنار هم برای انجام دادن چنین کاری هستید، لذت خواهید برد. از طرفی، می‌توانید هر دو نفر اپلیکیشن انرجیم را دانلود و اعلان‌های کار را دریافت کنید. یادتان باشد که فرد مهمی را به‌عنوان دوست به آن اضافه کنید تا بتوانید یکدیگر را تشویق کنید!

·       تمرینات ورزشی تناسب اندام را برای یکدیگر برنامه‌ریزی کنید … بدون ذره‌ای عقب‌نشینی!

شاید شما و شریک زندگی‌تان سبک‌های تمرینی متفاوتی داشته باشید. ممکن است یکی از شما تمرینات قدرتی شدید دوست داشته باشد، اما دیگری Barre را بپسندد. باید قول بدهید که هر یک از سبک‌های تمرینی‌تان را امتحان کنید؛ اما قضاوت یا شکایت مجاز نیست!

·       شبی ویژه را برای جشن گرفتن تلاشتان طبق برنامه تدارک ببینید.

شما تقویم تمرینی مشترکی ساخته‌اید، به تمریناتتان پایبند بوده‌اید، احساس خوبی دارید، عالی به نظر می‌رسید و رابطه‌تان قوی‌تر از همیشه است. اکنون زمان آن است که دستاوردهایتان از حرکات ورزشی را جشن بگیرید. پس هنگامی‌که برنامه تمرینی‌تان را آغاز می‌کنید، درباره جشنی خاص تصمیم بگیرید. می‌توانید هر دو هفته یک بار که به رژیم تمرینی جدیدتان متعهد هستید، از خودتان پذیرایی کنید. این کار انگیزه مضاعفی را برای ادامه دادن به حرکات ورزشی جهت تناسب اندام ایجاد می‌کند و بهانه‌ای فراهم می‌آورد تا هیجانتان را بیشتر کنید.

تکنیک‌های انجام دادن حرکات ورزشی برای فیتنس با شریک زندگی‌تان

تمرینات ورزشی چالشی داشته باشید.

چالش کوچکی را به حرکات ورزشی‌تان اضافه کنید و در عین حال، با تغییر حرکات قدرتی سابق به تمریناتی مشترک، حس اعتمادتان را ارتقا دهید. برای همگام‌سازی تمریناتتان باید به یکدیگر تکیه کنید، بنابراین شاید اولین تلاش‌هایتان خنده‌دار از آب در بیایند! می‌توانید با چند حرکت اسکوات ساده شروع کنید.

با AMRAP رقابت دوستانه‌ای ایجاد کنید.

با دانستن این‌که فردی دارید که به ورزش کردن در کنارش اهمیت می‌دهید، می‌توانید انگیزه‌تان را برای انجام دادن حرکات ورزشی قدرتی‌تر یا کار کردن با دمبل‌های سنگین‌تر، بیشتر کنید. در هنگام انجام دادن تمرینات ورزشی با شریک زندگیتان، ممکن است سطوح آمادگی جسمانی متفاوتی داشته باشید؛ در نتیجه ممکن است ایجاد کردن رقابت بیشتر سخت‌تر شود. حرکات ورزشی AMRAP به حل این مشکل کمک می‌کنند. در این‌صورت، به جای رقابت کردن جهت بلند کردن وزنه‌های مشخصی، انجام دادن هر چه بیشتر تکرارها در یک بازه زمانی مشخص رقابت می‌کنید.

تونر 13 دقیقه‌ای تاباتا

با استفاده از تمرینات ورزشی شدید و سنتی تاباتا، بر دوره‌های کوتاه 20 ثانیه‌ای AMRAP با تمرین‌های چالش‌برانگیزی مانند پرش پهن تمرکز کنید. با فواصل حرکات ورزشی سریع مثل جک‌های اسکات، پیاده‌روی پلانک جانبی قورباغه‌ای و اسکیت‌بازان، عرقتان در درآورید!

حرکات ورزشی با شریک زندگیتان را با یوگا و مدیتیشن همراه کنید.

یوگا و مدیتیشن راه‌هایی عالی برای دستیابی به رابطه عمیق‌تر با خودتان هستند و می‌توانند همین تأثیر را بر ارتباطتان با شریک زندگیتان بگذارند. این تمرین‌ها کمک می‌کنند تا هر دوی شما آگاه‌تر و آرام‌تر شوید و به همه جنبه‌های رابطه‌تان کمک می‌کنند. برخی از تکنیک‌های یوگا و میتیشن را می‌توانید در انرجیم بیابید.

نتیجه‌گیری

تمرینات و حرکات ورزشی جهت تناسب اندام را می‌توانید بهانه‌ای کنید برای تقویت و تعمیق رابطه با شریک زندگی‌تان. با یاد گرفتن تکنیک‌های مؤثری نظیر تمرینات عضلانی، اصول حرکات ورزشی مشترک و یوگا و مدیتیشن، زندگی را جوری بهتر معنا کنید و لحظه‌های خوشی را در خانه بیافرینید. بسیاری از تمرینات ورزشی برای تناسب اندام را می‌توانید در کنار یکدیگر برنامه‌ریزی کنید، پیش ببرید و تحققش را جشن بگیرید و صمیمی‌تر شوید. سکان این کشتی در دستان شماست!